Ny teknologi gjør ting enklere, bedre, raskere og rimligere. Sammen finner vi nye, utvikler eksisterende og beholder lønnsomme relasjoner med folk.


Slik gjør vi det


1. Aktivere

 

Hva du ønsker at folk skal gjøre? Først blir vi tydelige på hva du ønsker å oppnå med aktiviteten. Det kan for eksempel være å kjøpe, melde seg på, abonnere, leie, trykke her, møte opp der, fylle ut, dele, laste ned, bruke, bli medlem eller bli værende som kunde.

2. Motivere

 

Hvorfor i alle dager skal folk gjøre det? Her ser vi på hva som kan være mest motiverede for å innfri ønskene over. Mulige faktorer å jobbe med kan være tilhørighet, empati, nysgjerrighet, mestring, underholdning, vinning (ikke tape) eller nytte. 

3. Involvere

 

Hvor skal du treffe folk? Folk er mobile, alltid på og forflytter seg kontinuerlig mellom flere kanaler og sammenhenger. Både fysisk og digitalt. Utgangspunktet skal alltid være egne arener, plattformer og kanaler. Mangler vi en - så lager vi den.

 


Verktøy


  • Strategi: Mål og budskap
  • Konseptutvikling: Idé og mulighetsrom
  • Design: Vi sualisering til digitale og trykte flater
  • Produksjon: Prosjektledelse og gjennomføring
  • Regi: Foto-,  illustrasjon- og filmregi
  • Tekstsarbeid: Alle kanaler og flater
  • Innsikt: Kundereisen, trafikkmåling og analyse